4 תשובות
מתי שבא לי
אני רצינית רק כשצריך
משוחררת זה יותר עם חברים וזה
אני תמיד מוסיף קצת ציל בטקט כמעט לכל סיטואציה. ככה אנשים ישר מתחברים אליי.
אנונימי
באותו הנושא: