4 תשובות
מתי שבא לי
אני רצינית רק כשצריך
משוחררת זה יותר עם חברים וזה
אני תמיד מוסיף קצת ציל בטקט כמעט לכל סיטואציה. ככה אנשים ישר מתחברים אליי.
אנונימי