4 תשובות
מסכן החייל צריך לחזור לבסיס זה מאוחר מידי
"מזל טוב בסטי"
לחבר הכי הכי טוב שלי מזל טוב (ואז כזה כינוי שלו מצחיק או משהו כזה וסתם כזה לרדת עליו בצחוק) כמו יילד פדחן. קיצר מקווה שעזרתי
מזל טוב להכי טוב שלי עם אימוגי לב