4 תשובות
"*** מזל טוב מאחלת לך את כל הטוב שיש עד 120" בעיקרון בסטורי זה אמור להיות קצר כזה עם תמונה
מזל טוב וכמה איחלוים ולבבות
בגלל שזה סטורי וזה ציבורי אז הייתי מציעה לך לא לכתוב ברכה מלאה לכתוב "מזל טוב אחותי עד 120 בריאות אושר הצלחה אוהבת אותך ❤"
עריכה: וכמובן בפרטי לכתוב לה ברכה יותר ארוכה כי זו חברה טובה שלך
עריכה: וכמובן בפרטי לכתוב לה ברכה יותר ארוכה כי זו חברה טובה שלך
אה ולשים כמה תמונות שלכן ביחד
באותו הנושא: