התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני אובססיבית כלפי מישהו אבל זה לא שאני בקטע שלו או משהו? או שאם אני אובססיבית כלפיו סימן שאני אוהבת אותו
22 ביוני 2013, 00:34
חיזור
אהבה
סימני אהבה
ידידות
יחסים
רגשות
תשובה אחת
לא בהכרח להיות אובססיבי זה מראה על אהבה יכול להיות משהו בו מושך בך (סגנון לבוש, סגנון דיבור, התנהגות, )
ת
תחזירו אותי !!
באותו הנושא:
הגיוני שגבר יהיה אובססיבי/רכושני וקנאי למישהי רק בגלל שהיא קשה להשגה וכי היא נראית טוב?
אם אני אובססיבית לבחור שאני לא מכירה, מתי האובססיה שלי אליו הופכת למסוכנת?
זה הגיוני או אובססיבי כבר?
הגיוני שאני אובססיבית למישהו? היתה לי תקופה ש
איך להפסיק להיות אובססיבי כלפי מישהי?
זה נחשב שאני אובססיבית למראה שלי?
זה קריפי שיש לי 200 תמונות של מישהי שאני ממש אובססיבית אליה ומתה להיראות כמוהה בטלפון?
איך לשחרר ממישהו שאני אובססיבית אליו בטירוף?
הגיוני לפתח רגשות עמוקים כלפי בנאדם שהכרתי לפני שבוע?
זה הגיוני שפיתחתי רגשות חיבה כלפי מישהו שאני רק מתכתבת איתו (לא נפגשנו אף פעם)? והאם זה בסדר שאני אכתוב לו את זה?
לא מרגישה אמפתיה כלפי אנשים שאני לא מכירה, אני חוששת שאני אדם קר, מה אתם חושבים?