5 תשובות
שואל השאלה:
זה בסדר בדקתי שהוא לא פדופיל. אני ממש ממש קפדנית וזהירה בדברים האלה. (:
אנונימית
זה הגיוני ממש
אם את חושבת שהוא גם בקטע אז בטח שתגידי לו!
ותיהיי זהירה :)
כל רגש הוא בסדר והוא טבעי!
ממליצה לך לוודא שהוא לא פדופיל לפני שאת חושפת בפניו רגשות.
בהצלחה! תמיד פה לעזרה אם את צריכה
הגיוני, רק זהירות זה שאת ככה מרגישה אליו דרך המסך- לא אומר כלום מחוץ לו.
הגיוני לגמרי למרות שלא תמיד האופי האמיתי של בן אדם משתקף בכתיבה אז צריך להיזהר ואם את מרגישה בנוח איתו אין סיבה שלא תגידי לו
באותו הנושא: