4 תשובות
הכי טוב להתחיל מי ידידים או שאתם ידידים
אבל תסבירי לו שיש לך קראש עליו אבל את לא רוצה חבר כרגע
אנונימית
מעניין אותי איך עשית תחישוב של ה15%
ופשוט להגיד לו את זה ישיר
15 אחוז זה לא הרבה
אנונימי
לא ממליצה לעשות את זה אם כן אתם ידידים
אנונימית