4 תשובות
הכי טוב להתחיל מי ידידים או שאתם ידידים
אבל תסבירי לו שיש לך קראש עליו אבל את לא רוצה חבר כרגע
אבל תסבירי לו שיש לך קראש עליו אבל את לא רוצה חבר כרגע
אנונימית
מעניין אותי איך עשית תחישוב של ה15%
ופשוט להגיד לו את זה ישיר
ופשוט להגיד לו את זה ישיר
15 אחוז זה לא הרבה
אנונימי
לא ממליצה לעשות את זה אם כן אתם ידידים
אנונימית
באותו הנושא: