7 תשובות
אל
לא
פנים אל פנים.
לא
פנים אל פנים.
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת...
אבל אני מפחדת...
היי:) מאוהבת זו מילה גדולה ומשמעותית מדי בשביל הגיל הזה, אני חושבת שלא כדאי שתצאי בהצהרות כאלה כרגע
אלא תראי לבחור שאת מעוניינת בו ורוצה בקרבתו, תני לקשר להגיע בטבעיות מבלי ללחוץ יותר מדי.
אם גם הוא מעוניין אני מאמינה שתהיה התקדמות :)
אלא תראי לבחור שאת מעוניינת בו ורוצה בקרבתו, תני לקשר להגיע בטבעיות מבלי ללחוץ יותר מדי.
אם גם הוא מעוניין אני מאמינה שתהיה התקדמות :)
שואל השאלה:
ואז מה אני יכולה להגיד לו פנים אל פנים
ואז מה אני יכולה להגיד לו פנים אל פנים
אולי עדיף לא בוואטסאפ זה יהיה יותר רציני
אל
באותו הנושא: