6 תשובות
חם ויהיה מפוצץ אבל הייתי עם חברות בחופש הגדול והיה נחמד למרות הכל
חם ברמות ומפוצץ באנשים
שואל השאלה:
בחופש זה שונה
כי בפסח הזה זה רק יומיים של חול המועד
והחופש הגדול זה חודשיים אז יש ימים שפחות אנשים
אנונימי
^נכון אבל עדיין היה עמוס והרבה תורים
אל
חם ממש