9 תשובות
תראי פיראטי או משהו.
אני גם הלכתי לסרט של וואן דירקשיין כשהייתי יחסית כבר בוגרת ולא היה מביך
מה אכפת לך מי הקהל, את אוהבת אותם לכי על זה
יש לי חברות בנות 19 ומעלה שאוהבות את זה, הן היו במפגשים של הרקדות וזה.. תמיד יש שם גם מבוגרות ומבוגרים - כמו בסרט של המיניונים או בובספוג
אל תחשבי על הבנות פשוט תלכי אל תפספסי דבר כזה בגלל משהו קטן
ותאמת שאני וחברה שלי היינו שם הרוב נראו בנות 15-18 וכולם צרחו פשוט צרחו לא אמרו משהו
אני לא הייתי אבל יש לי חברות מעל 18 שהלכו לזה
אני לא ההיתי אבל אני מכירה מלאא בנות ענקיות שהלכו ...
הייתי והיו כמה שעשו את זה והיה מביך..
אבל בכללי לי אישית היה כיף ברמות
תראי מהבית
אני הלכתי לשם לפני יומיים, הרוב דווקא היו בנות 15 וגם הרבה בנים ובנות בני איזה 20 וכולם צרחו שוגה תתחתן איתי חח