16 תשובות
יש נטייה לפתח חוסר סבלנות היום בעקבות הזמינות המהירה של מידע ושירותים. אנשים עלולים לחשוב שהזמן יקר מידי מכדי להתנהג בסבלנות וההרגל לא להשתמש בסבלנות עלול לחדור גם ליחס לאנשים.
הפיתרון הוא תרבות חינוכית ששמה דגש על כבוד הבריות ועבודת המידות.
הפיתרון הוא תרבות חינוכית ששמה דגש על כבוד הבריות ועבודת המידות.
אני חושבת שאולי זה חלק מהאופי
אנונימית
מכיוון שבעולם המודרני הכל הולך ממש מהר.
למשל יש אוכל מהיר ולא צריך לחכות 40 דקות.
שולחים הודעה וזה מגיע תוך כמה שניות ולא כמה שבועות.
יש מכוניות ולא חייבים ללכת ברגל כנה ימים כדי להגיע לסבתא או לדודה בצפון.
אפשר לשאול שאלה ותשובות יגיעו מהר
לא צריך ללכת לספריה ולחפש בספרים כדי לקבל תשובות הריי גוגל יותר מהיר.
יש עוד דוגמאות רבות, המראות כי לאנשים אין סבלנות היום, הכל כאן ועכשיו ויש פחות ופחות אנשים שכשמשעמם להם הם לא פונים לטלפון - הפתרון המהיר לשיעמום והגורם לו להיות יותר לעיתים קרובות.
למשל יש אוכל מהיר ולא צריך לחכות 40 דקות.
שולחים הודעה וזה מגיע תוך כמה שניות ולא כמה שבועות.
יש מכוניות ולא חייבים ללכת ברגל כנה ימים כדי להגיע לסבתא או לדודה בצפון.
אפשר לשאול שאלה ותשובות יגיעו מהר
לא צריך ללכת לספריה ולחפש בספרים כדי לקבל תשובות הריי גוגל יותר מהיר.
יש עוד דוגמאות רבות, המראות כי לאנשים אין סבלנות היום, הכל כאן ועכשיו ויש פחות ופחות אנשים שכשמשעמם להם הם לא פונים לטלפון - הפתרון המהיר לשיעמום והגורם לו להיות יותר לעיתים קרובות.
לחוצים
כשיש למישהו סבלנות זה למישהו אחר. זה נטו כדי להשיג ממנו משהו,, שימו לב.. לצערי כן?
אנונימית
כי אין להם כוח לחכות למשהו (?)
לחץ מהחיים
חוסר כוחות
יאוש
חום
חוסר כוחות
יאוש
חום
כי אנשים לא רוצים לבזבז את החיים שלהם על לחכות לאנשים אחרים
יואו מה את רוצה.
סתם סתם זה כי הם חושבים שהם צריכים להיות במקול מסוים חייבים להזדרז וכל זה
סתם סתם זה כי הם חושבים שהם צריכים להיות במקול מסוים חייבים להזדרז וכל זה
שואל השאלה:
-_-
-_-
בא לרוב מתוך לחץ \ אי יכולת לחכות למשהו הרבה זמן
כי ככה זה
יש אנשים עם הרבה סבלנות ויש כאלו עם פחות
יש אנשים עם הרבה סבלנות ויש כאלו עם פחות
כי אולי הוא לחוץ או ממהר למקום
כי חם לי
כי ככה..
כי אני עייפה
דיי תעזוב אותי
דיי תעזוב אותי
באותו הנושא: