9 תשובות
כי הם רוצים לצאת למקומות בילוי בלי ילדים וזה..
Agn
יש לי מלא סבלנות פשוט לא אוהב ילדים
כי הם מציקים
שואל השאלה:
וואי הנה האמאא התאומה שלי שאהיה בעתיד^ :)
אני הולכת לקנות את כל טויז ארס בשבילם, וכבר עכשיו המדפים מפוצצים במשחקים שאין לי מספיק אצבעות לספור, אבל אני יכולה להבטיח שהרבה. נראה לי שאני אוהבת לשחק בהם יותר מהילד, הילדה הפנימית שבי עדיין חוגגת חחח
אנונימית
^חחח לגמריי מבינה אותך! זה באמת הכי כייף שיש :)
הם מקנאים בהם
אני אוהבת ילדים.
אנונימית
חוסר סבלנות
קניתי לילדים שלי (ודרשתי כמתנות בימי הולדת) את כלל לל לל המשחקים השווים ביותר כמו מטבח ענק עם מקרר עגלת סופר עגלת תינוקות שידת איפור לוח גיר פלוס לוח טושים כמו של המורות פסנתר מקצועי על רגליים עם כיסא עוד! סוס נדנדה הכל באמת! ואני שיחקתי בזה לא פחות מהילדים שלי עצמם חח כל כך נהנת לשחק איתם בזה.. ככה שכן זה כייף ממש לחזור לילדות ולשחק בכל מה שלי אישית לא היה והייתי רוצה בתור ילדה.