6 תשובות
למה לא תנסי
תשני ואז פשוט ישר מקלחת בוקר
גם אניי
ולדעתי אין טעם כבר
אין למה סתם תייהי עייפה
תנסי אבל עכשיו 3 שעות זה גם משהע
e1a