4 תשובות
אני ממליצה לך לשוחח איתה בכנות ולהסביר לה את הצורך שלך ליהנות מהיום העצמאות כך שתבין שאת מבינה אותה אך זו החלטה אישית שלך. תסבירי לה שכל אחת יכולה לבחור איך לחגוג ולנסות לא לקחת את זה אישית.
היי איזו מסיבה מצאת? לא מצאתי כלום
שואל השאלה:
וואי יש המון
איזה גילאים את רוצה?
וואי יש המון
איזה גילאים את רוצה?
אנונימית
יש של 16+?
באותו הנושא: