6 תשובות
נראלי סבבה אם אתם חברים טובים
למה לא? תצאי
כן אם את מרגישה שזה זורם ושזה בטוח איתם אז למה לא
אנונימית
זה בסדר
אם את יודעת שזה יכול להסתיים רע אל תצאי
עדיף שתהיה איתך עוד בת שלא תרגישי לא שייכת או משהו כזה כי כולם ובנים ואת בת.