31 תשובות
בדיקה רפואית חשובה אבל יגידו לך לחזור
שמעי לא הייתי מפספסת הרבה ימים בטירונות שלא יגידו לך מחדש.
לוויה
שבעה
היא תשלח אותה לקבן בטח שלא יוציאו אותה לאפטר צהל זה לא קייטנה ^
שואל השאלה:
^^ לתגובה הראשומה אני רוצה לפספס יומיים זה לא אמור להיות ביג דיל... מישהי מהמחלקה שלי כבר פעם שנייה הוציאה גימלים.
אנונימית
זה תלוי מה יש לך ביומיים האלה גימלים לעומת משהו אחר זה אחרת
עלי כל הזמן איימו שנצטרך לעשות מחדש
וגם היו איתי כאלה שבאמת עשו מחדש בתקופת הקורונה
בדרכ בטירונות ביומיים עושים המון
אולי אירוע אבל יבקשו ממך הוכחה
שואל השאלה:
אני לא בלוחמה אני ב02
אנונימית
שכחי מיזה אם תגידי לה שקשה לך היא תפנה אותך לקבן ותנסה רק להרגיע אותך .
לכולם קשה וכולם בסופו של דבר עוברים סגירת שבת
אצלנו סגרו 21 בגלל הקורונה
שואל השאלה:
לגבי בדיקה רפואית כאילו מה לקבוע במווחד בדיקה רפואית? כי תכלס גם בקוםת חולים עכשיו אני תחת צהל אז הם יודעים הכל
אנונימית
לא קופת חולים , רופא מומחה בצהל
לי היה תור לאורתופד שאישרו לצאת
אולי תגידי ברית שיש לך
שואל השאלה:
^^ וואי מזעזע לי יהיה בקורס 21 אני חד משמעית אוציא גימלים
גם בסיס מסריח בלי קשר
כן אני יודעת שלא יתחשבו בי אם אני אגיד שקשה לי, גם האמת שלא כזה קשה לי חוץ מהקטע של הסגל שהן מעצבנות והאוכל, פשוט לא כיף ואין לי כח אז אם יש את האופציה אולי לחסוך כמה ימים אני מאוד מעדיפה
אנונימית
שואל השאלה:
ברית של מי? של בן דוד כאילו?
אנונימית
איפה את עושה טירונות?
לקבל גימלים נפשיים מקבן זה לא פשוט ולחכות לתור לקבן לוקח זמן

מדרגה ראשונה חייבים לתת לצאת
אם תגידי בן דוד יכולים להגיד לך שלא אבל את יכולה לנסות
שואל השאלה:
זה לא יפגע בי גימלים נפשיים? כי אני גם רוצה לשנות את התפקיד שלי בלי קשר אז שלא יחשבו שיש לי בעיות נפשיות או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
סיירים אני עושה בסיירים
אנונימית
שואל השאלה:
איפה נגיד לומר שכואב לי?
אנונימית
את תצפיתנית?
גימלים נפשיים מקבלים בדרכ לפני שהקבן מחליט להוציא אותך מהצבא או לפני פסיכיאטר במקרים חריגים או אם יש לך אבחנה של משהו
שואל השאלה:
כן אני תצפיתנית^^
אנונימית
שואל השאלה:
^ אבל לא יבדקו אם יש לי הקאות ושלשולים? דגימת צואה וכו
אנונימית
בהצלחה הם יהיו קשים
הייתי במקומך במקום לנסות לברוח מהטירונות מנסה להוציא התש כדי לשנות תפקיד
אף אחד לא מבטיח שהיא תקבל גימלים יכולים לתת לה גם בתים אל תיתן לה אשליות לשוןא זה תלוי על איזה רופאים נופלים ובטירונות הם רעים
את יכולה לנסות
שואל השאלה:
^^ לא יתנו לי. קלטתי כבר את הסגל... תכלס הממ ממונה על המפקדת ואני לא אוהבת את הממ אני לא חושבת שתתן לי...
אנונימית
מה זה לא יתנו לך אם יש לך עילה להתש הם חייבים לפתוח לך או מהקבן או מהמשקית
מעל 3 ואת נפלטת מתצפי
שואל השאלה:
אין לי על מה להוציא תש (היה לי פעם קהס 40 אבל הורדתי ואם אחזיר זה בטח סתם יפגע בי) אבל לדודה שלי יש קשרים מסתבר אז אולי היא תסדר לי משהו. הבעיה היא שזה סיכון כי אני יכולה לקבל משהו יותר גרוע
אנונימית
שואל השאלה:
התכוונתי שלא יתנו לי ללכת הביתה אם אני אגיד לסגל שקשה לי
אנונימית
אז אני מניחה שלא סתם קיבלת את הקהס הזה
ברור שלא יתנו לך זה לא קייטנה
שואל השאלה:
ואם אני מפשלת בכוונה בקורס אני סתם יחשבו שאני מטומטמת ויתנו לי תפקיד יותר גרוע נגיד נהגת או טבחית או פקידה אבל לא פקידה של הביוקר אז זו בעיה
אנונימית
מה שקורה בדרכ זה שגם אם תפשלי בכוונה ישאירו אותך בסיירים את צריכה לקבל תש גבוה שיפלוט אותך מהבסיס לבסיס אחר
מי שמגיע לסיירים קשה לצאת משם
יש לי ידיד שהיה לוחם איסוך עשה בלאגן ועכשיו הוא צפה בסיירים
שואל השאלה:
ץ
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת לא קורץ לי נהגת חוץ מזה שאני נהגת לא משהו אז קצת מסוכן (יש לי רישיון)
אנונימית
שואל השאלה:
טוב קיצר הנקודה היא שאין לי על מה להוציא תש
אנונימית