3 תשובות
לא
נחמד
הייתי עושה בכתף או על היד איפשהו אבל לא בכף יד
הייתי עושה בכתף או על היד איפשהו אבל לא בכף יד
אני פחות מתחברת ללעשות קעקועים אני גם יודעת שזה עושה התמכרות קשה
ממליצה שלא אבל עם את כבר בוחרת לעשות קעקוע עד הסוף
אז תזכרי שזה לתמיד מקועקע על הגוף אז א כבר שהיה בשבילך עם משמעות ותהיי שלמה עם זה אחרי זה לא יהיה לך דרך לשנות כי מה שנעשה נעשה
ממליצה שלא אבל עם את כבר בוחרת לעשות קעקוע עד הסוף
אז תזכרי שזה לתמיד מקועקע על הגוף אז א כבר שהיה בשבילך עם משמעות ותהיי שלמה עם זה אחרי זה לא יהיה לך דרך לשנות כי מה שנעשה נעשה
באותו הנושא: