תשובה אחת
קרה, בוודאי.
אם את מרגישה שאת תקועה ולא יכולה להמשיך הלאה אחרי אותו מקרה - אני באמת מציעה לך לפנות לגורם מקצועי בנושא שיעזור לך לטפל עם אותו משבר שאת חווה.
גם לשתף באופן כללי זו אופציה נהדרת, אם את רוצה לדבר על זה את מוזמנת לפנות אליי בפרטי ואנסה לעזור לך כמה שאפשר.