4 תשובות
דווקא לא רואים אצלך..
בדרך כלל יש יותר עמוק
וואלה לא כי זה מבנה עצם , גנטיקה וכו'
דווקא זה יפה לא יודע מה יש לבנות שחושבות שזה לא יפה. אני אוהב.
שואל השאלה:
מה לכולם יש?!
האמת אני בקושי שמה טייצים בגינסים לא רואים בטייצים כן
לכולם יש, זה המבנה של העצם באיזור הזה
אין דרך להעלים
בתמונה לא כל כך רואים אותם אולי שלך עדינים יותר או שהמכנס מחמיא להם