9 תשובות
שירים ישנים
הייתי רוצה לשמוע סגנון מוזיקה כמו של שנות ה70 וגם סגנון של ג'אז יותר בישראל
אנונימית
יותר רוק
את נועה קירל לא מספיק
יותר מטאל
post hardcore,swancore וmath rock בעברית ובאופן כללי יותר מוזיקה אלטרנטיבית בעברית
שואל השאלה:
וואו מאט' רוק יכול להיות מגניב ^
וואו מאט' רוק יכול להיות מגניב ^
^תאמת היה נסיון כבר בעבר של כמה תיכוניסטים עם להקה שנקראת bonjour machine.
זה כזה midwest emo/math rock אבל הווקליסט שלהם זוועתי לדעתי.
מוזמן לבדוק אם אתה בקטע עדיין שווה את זה
זה כזה midwest emo/math rock אבל הווקליסט שלהם זוועתי לדעתי.
מוזמן לבדוק אם אתה בקטע עדיין שווה את זה
שואל השאלה:
^ אנסה תודה על ההמלצה
^ אנסה תודה על ההמלצה
באותו הנושא: