8 תשובות
אם את אוהבת, כן
כן
אכן. סמאשי בטירוף. אני אוהב.
חד משמעית כן.
שואל השאלה:
ורואים את זה עם טייץ? או כואב שנוגעים שם גם אחרי החלמה?
ורואים את זה עם טייץ? או כואב שנוגעים שם גם אחרי החלמה?
אני חושבת שלא.
מהרבה מאוד סיבות אבל זה גם דורש טיפול תמידי.
מהרבה מאוד סיבות אבל זה גם דורש טיפול תמידי.
רציתי לעשות אבל יש לי פוביה ממחטים
באותו הנושא: