35 תשובות
זה מושלם
תלוי בת כמה את ואם את אוהבת אז למה לא וגם שמעתי שזה בין העגילים הפחות כואבים
אין לי אבל אני חושבת שזה יפה
שמעתי שזה ממש כואב אבל אולי במקום עגיל את יכולה לשים קליפס יש עגילי קליפס מיוחדים לבטן ולא צריך חור
שמעתי שזה ממש כואב אבל אולי במקום עגיל את יכולה לשים קליפס יש עגילי קליפס מיוחדים לבטן ולא צריך חור
זה אחד היפים לבנות
שווה
החיסרון היחיד זה שאם תיהיה בהריון את צריכה להוריד, זהו
החיסרון היחיד זה שאם תיהיה בהריון את צריכה להוריד, זהו
זה יפה רצח אמאלה
אנונימית
זה ממש יפה
שווה, זה מושך בנים
זה יפה אבל ממש חשוב שתעשי את זה במקום מקצועי, יכולה להיות לך שם אינפקציה וזה לא כיף בכלל
אמאל'ה שווה ברמות
לוותר, בעייתי בהריון, לאמא שלי יש צלקת די גדולה באיזור הפופיק בגלל זה (בעיקר בניתוח קיסרי)
מיותר
לפי דעתי זה ממש יפה ושווה את זה. אני רוצה לעשות אבל עוד לא עשיתי (אני כנראה אעשה עוד מעט ב18)
יש לי חברה שזה עשה לה מלא אינפקציות וזיהומים שזה פחות נחמד, אבל אם את עושה את זה במקום מקצועי ומקפידה לחטא וכזה אז זה אמור להיות בסדר
וגם כדאי להוריד את העגיל בערך שנה לפני הריון
יש לי חברה שזה עשה לה מלא אינפקציות וזיהומים שזה פחות נחמד, אבל אם את עושה את זה במקום מקצועי ומקפידה לחטא וכזה אז זה אמור להיות בסדר
וגם כדאי להוריד את העגיל בערך שנה לפני הריון
לדעתי לוותר אחותי עשתה ואחרי ההריון נשאר לה החור וצלקת יחסית גדולה ומכוערת
אנונימית
בעיקרון זה עושה הרבה אינפלציית וזיהומים אמרו לי שגם כשאת מורידה את זה בהריון אם יש לך את החור המון זמן והוא לא נסתם אז בזמן ההריון הוא מתרחב וזה נראה כמו פופיק שני
זה בעייתי אם משמינים או מרזים או נכנסים להיריון כי אז הבטן נמתחת או מתכווצת וכך גם החור.
זה מושלם
שווה
מיותר.
ומכוער לדעתי.
ומכוער לדעתי.
החיסרון היחיד זה שבהריון אומרים שהחור נשאר ולא נסתם
לדעתי מיותר
זה יפה
אני אישית עשיתי וזה יפה בטירוף, סבבה החיסרון היחיד שבהיריון נשארת צלקת אבל עד אז יש זמן.
אני חושבת שזה יפה בטירוף אבץ הבנתי שזה גורם למשהו באיברים הפנימיים ועושה כאבי מחזור אז תקראי על זה ואל תתפסי אוצי במילה סתם ראיתי סרטון בטיקטוק חחח
מיותר וזה גם יכול להציק לך...
מיותר בטירוףף בטירוף
קשור אם את לובשת חולצות בטן וזה, בכללי חולצות בטן זה סוג של "מושך" וכאילו עגיל זה כזה בונוס וההשלכות זה סיכוי לזיהום נראלי, בקצרה תעשי מה שבאלך
מעדיף בלי, אבל גם עם זה יפה
אנונימי
מעדיף???????????????????????????????
כאב- זה באמת תלוי בבן אדם יש כאלה שאמרו לי שהם עשו והורידו כי הם לא יכלו לסבול את הכאב ויש כאלה שאמרו לי שהם בקושים הרגישו את זה ועד היום עם העגיל
מבחינת מראה- לדעתי זה מחמיא מאוד לכל מיני סוגי גוף שימי פילטר/מדבקה/עגיל מזויף ותיראי אם את אוהבת
החסרונות זה שזה גם יכול להזדהם
מבחינת מראה- לדעתי זה מחמיא מאוד לכל מיני סוגי גוף שימי פילטר/מדבקה/עגיל מזויף ותיראי אם את אוהבת
החסרונות זה שזה גם יכול להזדהם
מיותר מאוד, כאילו את מנסה להוכיח למישהו שיש לך בטן שטוחה או משהו. לא מוצאת בזה שום טעם. מי שאוהב אותך יאהב אותך כמו שאת. גם בלי עגיל בבטן. תאהבי את עצמך לפני שאת מנסה למצוא חן בעיני אחרים
זה יפה אבל מפריע יום אחד שתרצי להיכנס להריון יכול להיות אפילו צלקת וגם שתדעי רק מי שיש לה טבור פנימי יכולה לעשות ומומלץ לעשות במקום מקצועי אם אישורים של משרד הבריאות תעודות מקום שיהיה נקי וסטרילי לגמרי אומנם זה יותר יקר ממקום לא מקצועי אבל זה שווה את הכסף שלא יהיה אינפקציות ומתחת לגיל 16 צריך אישור הורהים קחי בחשבון שזה כואב ותהליך ההחלמה ארוך ואת לא יכולה ישר ללכת להשוויץ בו בים צריך שיחלים קודם וכל יום לשים עליו מים אם מלח
אני האמת לא אוהב,בחירה שלך פשוט יש פה כאלה אומרים שזה מושך בנים,שתדעי שאם את עושה את זה בשביל זה זה לא נכון,יש כאלה שזה מוריד להם ויש כאלה שלא,זה לא באופן גורף,אם את עושה את זה בשביל זה חבל
אנונימי
עשיתי
ממליצה
החלמה מהירה מאוד
אבל כואב לעשות
צריך לטפל טוב
אבל סך הכל זה ממש יפה
ממליצה
החלמה מהירה מאוד
אבל כואב לעשות
צריך לטפל טוב
אבל סך הכל זה ממש יפה
מיותר ממש. עזבי שזה גם ככה אמור להיות מקום מכוסה.
זה פשוט קילקול לחשוב שיש בזה משהו טוב או מושך...
זה פשוט קילקול לחשוב שיש בזה משהו טוב או מושך...
אנונימי