6 תשובות
שואל השאלה:
כן אני אחלה עם זה
כן אני אחלה עם זה
אנונימית
זה נשמע לי ממש ממש מעט.
זה לא כלכך בריא..
תאכלי עד כמה שאת שבעה, אבל אני מציעה לך להגדיל את ארוחת הצהריים שלך:)
אוהבת!!
זה לא כלכך בריא..
תאכלי עד כמה שאת שבעה, אבל אני מציעה לך להגדיל את ארוחת הצהריים שלך:)
אוהבת!!
לא זה לא מספיק..
את שבעה מזה??
את שבעה מזה??
זה בסדר אבל תלוי כמה את מתאמת מה המבנה גוף גובה
לא ממש לא
אנונימית
לא בכלל לא
באותו הנושא: