7 תשובות
נוניצאט
נוניצ'אט אבל זה חרא
שואל השאלה:
למה זה לא טוב? זה עם תמונה והכל?
למה זה לא טוב? זה עם תמונה והכל?
אנונימית
דיס
כולם שם סוטים פשוט
כן אבל יש שם מלא חרמנ'ם הזויים ולא באמת יוצא משם משהו
שלחי הודעה..
באותו הנושא: