התחברות
הרשמה
אם זה לא אתר הכרויות למה יש את האופצייה לדבר באופן פרטי עם אנשים?
3 ביולי 2020, 14:28
הכרויות
אתרי הכרויות
דייטים
2 תשובות
פשוט אופציה של צאט
ל
לא ברני סטינסון
כדי לעזור לאנשים בלי שכולם יראו
א
אני מרוקאי תתמודדו
באותו הנושא:
אוף אני מדבר עכשיו עם מישהי באתר הכרויות והיא מגיבה לי פעם בכמה דקות
בנות כשאתן לא שואלות חזרה שאלות הכרות זה אומר שאתן לא בעניין לדבר?
יש אפליקציה של הכרויות שאפשר לדבר שם גם עם וידיאו כמו בסקייפ?
יש כזה דבר אתר הכרויות לנערות ?
אם הייתה לכם את האופצייה לגרום לקראש שלכם/למישהו אחר להתאהב בכם הייתם עושים את זה?
למה אין כזה דבר אתר הכרויות לצעירים
אופן הפנייה באתרי הכרויות - איך אתן אוהבות שפונים אליכן באתרי הכרויות? על מה יש לדבר בשיחה ראשונה בטלפון?
איפה אפשר למצוא אתר של הכרויות (לא בקטע זוגי) סתם כדי לדבר?
האם הכרויות בסטיפס הפך לדבר שגרתי ולגיטימי ?
האם יכול לקרות דבר כזה באתרי הכרויות
מי זה אומר עליי שמישהו באתר הכרויות ניסה לעבוד עליי ולהתחזות למישהו אחר ולדבר איתי דווקא?