4 תשובות
לא אמור להיות עונש
כלום זה דברים אישיים לא עושים על כל דבר חוקים
אנונימי
אם אני לא טועה אישה שבוגדת בבעלה לא מקבלת מזונות מבעלה ובעלה מקבל אישור לגרשה מייד ללא עיכובים
אנונימי
לא חושבת שזה צריך להיות משהו מחוץ לחוק כי זה לא מרגיש לי קשור אבל אולי שבמקרה שמישהו מתגרש בגלל בגידה במהלך נישואים מי שהגיש בקשה יקבל יותר הקלות/פיצויים/מזונות וכו