התחברות הרשמה

איפה שאני נמצאת אין שמש אבל יש אינדקס גבוה זה אפשרי להשתזף?

19 באפריל 2024, 14:14
שיזוףשמשקרינהעור    
3 תשובות
לא
ה
השם הזה תפוס
מה זה קשור לשמש חחח
את יכולה להשתזף הקרינה עוברת דרך העננים
מ
מ(א)יה
שואל השאלה:
אינעלאבוק השמש הלכה כוסאמא שלה
אנונימית
באותו הנושא:
איפה כתוב האינדקס של המולקולה? פליזז
אני לא מבינה, מה הקטע של אנשים לחשוב שאינדקס גבוה זה טוב?
באיזה יום השבוע יש אינדקס גבוה?
לשחק אותה עם ביטחון גבוה שמישהי שאני רוצה נמצאת בסביבה זה טוב?
כשהמעלות גבוהות גם האינדקס קרינה גבוה? ולהפך
אינדקס 11 זה ממש גבוהה?
יעד זה לאן שאני רוצה להגיע או איפה שאני נמצאת עכשיו
ברמת אינדקס 9 זה רמת אינדקס גבוהה? זאת אומרת שאם נמצאים בשמש אפשר להשרף?
מה האינדקס קרינה הכי גבוה שיש?
בשעה עשרה לשש גם יש שמש ואינדקס קרינה גבוהה וצריך קרם הגנה?
איפה אפשר לבדוק כמה אינדקס יהיה שבוע הבא?