7 תשובות
אינדקס גבוה אומר גם שאפשר להשתזף ואנשים אוהבים להיות שזופים
שואל השאלה:
כן אני יודעת שכדי להשתזף אבל איפה ההגיון בזה מלכתחילה מה אתם יש לכם כאילו אתם פיזית מסכנים את עצמכם בסרטן כדי להיראות "טוב" לחודשיים ולהיות מגניבים(סורי טוב זה לא נראה ומגניב זה בטח לא)
+
אם אתם כ"כ רוצים שהעור שלכם יראה טוב אולי תחשבו 15 שנה קדימה שיהיה לכם עור מלא קמטים ופיגמנטציה כי נחשפתם לשמש בלי בקרה
אנונימית
מסכימה איתך, זה טרנד
אין הרבה מודעות בארץ לנזקי השיזוף (לא מדברים על זה מספיק ששיזוף זה תגובה של העור לנזק שכבר קרה)

ולכן מבחינת רוב האנשים כל עוד תופסים צבע זה מדהים ולכן אינדקס גבוה זה "יתרון"
שואל השאלה:
^אמלה לגמרי אנשים ממש איבדו את זה והם לא מודעים להשלכות של זה על הבריאות
אנונימית
עדר שהולך אחרי טרנדים
צודקת אבל זה כבר החלטה שלהם