10 תשובות
לא בהכרח
הם הולכים לרופא ובודקים את זה
אנונימית
בעיקרון היו לי אבל לא ראו את זה עליי
יש כאלה ויש כאלה שלא
לא תמיד
תלוי בחומרת המצב שלהם
אני חושבת שכן.. כאילו רואים שבן אדם רזה בצורה לא בריא
חושבים בדרך כלל שזה אנשים שנראים רזים מאוד ובררנים באוכל ולא אוכלים הרבה נגיד אני לא אוכלת הרבה דברים בשביל העור שלי וכשהייתי בארוחת שישי אכלתי ממש קצת דברים ומישהי שלא יודעת את זה שאלה כמה פעמים והיא כנראה דואגת שאני בדיאטה ואני באמת נראית "חשודה" אז מבינה אותה(אין לי הפרעות אכילה לא בטוחה אם זה היה ברור)
לא בהכרח אבל לפעמים אפשר לראות את זה אם הבן אדם נמנע מאוכל לעתים קרובות או כל פעם יש סיבה אחרת ללמה לא לאכול
בהחלט לא תמיד, אבל לפעמים כן. יש לי הפרעת אכילה בעצמי, אז אני חושבת שלפעמים יותר קל לי לזהות את זה אצל אחרים. בעיקרון בטוח שאני מפספסת הרבה אנשים שמתמודדים עם זה, אבל אני כן שמה לב להתנהגויות מסוימות (וגם למשקלים מסויימים, אבל זה פחות קריטי כי הפרעת אכילה יכולה לקרות בכל משקל).
אנונימית
באותו הנושא: