11 תשובות
לא
לא נראלי
זה טוב שתקום מדינה פלסטינית.
ככה נוכל לחסל אותם כמו שצריך כי יש להם מדינה וזה ייחשב בסדר
ככה נוכל לחסל אותם כמו שצריך כי יש להם מדינה וזה ייחשב בסדר
^^ זה גם מה שאני חושבת או שלא?
כאילו כרגע כולם נגדנו בעולם כי זה כאילו אנחנו תוקפים "מסכנים" בלי מדינה אבל ברגע שזה שתי מדינות כבר לא צריך להתחשב בזה לא?
כאילו כרגע כולם נגדנו בעולם כי זה כאילו אנחנו תוקפים "מסכנים" בלי מדינה אבל ברגע שזה שתי מדינות כבר לא צריך להתחשב בזה לא?
אנונימית
עדיין זה קצת מסובך אבל בעיקרון כן.
זה בעיה שהתפתחה מלפני המון שנים שמלכתחילה לא הפכו אותם למדינה
זה בעיה שהתפתחה מלפני המון שנים שמלכתחילה לא הפכו אותם למדינה
גם אני לא רוצה אבל עם מה שקורה בעולם זה מרגיש שיום אחד כן תהיה מדינה כזאת
שואל השאלה:
אבל זה עוול שהם יקבלו מדינה
בעולם מתוקן שהם אומרים שהם רוצים מדינה כולם צריכים להגיד להם לכו לחפש
אבל זה עוול שהם יקבלו מדינה
בעולם מתוקן שהם אומרים שהם רוצים מדינה כולם צריכים להגיד להם לכו לחפש
אנונימי
ממש לא, ומהיכרות הרוב המוחלט של הפלס**ים/תומכי פל**ין הם אנשים רעים ולא צריך לדבר איתם בכלל.
^למה ברו צינזר את המילה פלסטין
כי אין כזה מקום
אני גם לא רוצה שתקום מדינה פלסטינית אבל זה כן יקרה לצערי... ההיסטוריה המודרנית מוכיחה כי כל עם שהיה תחת שלטון אחר/ללא מדינה הוא נמחק מהעולם או קיבל עצמאות ומדינה.. הם (הפלסטינים) יקבלו מדינה גם אם נרצה וגם אם לא.. עוד כמה שנים האמריקאנים והאירופיים ילחצו עלינו יותר ויקימו מדינה פלסטינית גם אם נרצה וגם אם לא...
כל מעצמות העולם (ארצות הברית, רוסיה, בריטניה, וצרפת) בעד מדינה פלסטינית והם יפעילו לחץ על ישראל להקים מדינה פלסטינית.
הימור שלי: עוד 20 או אולי 30 שנה תקום מדינה פלסטינית.
כל מעצמות העולם (ארצות הברית, רוסיה, בריטניה, וצרפת) בעד מדינה פלסטינית והם יפעילו לחץ על ישראל להקים מדינה פלסטינית.
הימור שלי: עוד 20 או אולי 30 שנה תקום מדינה פלסטינית.
באותו הנושא: