33 תשובות
זה לא יקרה
גם אם תרצה זה לא יקרה :/
שואל השאלה:
איך אתם יודעים?
אנונימי
תעבור להתנחלות, תשיג נשקים, תהיה פוליטיקאי או בכיר בצבא וכו'
היא כבר קמה
האו"ם עשה הצבעה והחליטו שזו תהיה מדינה משקיפה שאינה חברה באו"ם, 138 מדינות תמכו בזה
וב2013 הרשות הפלסטינית קוראת לעצמה מדינת פלסטין והם הכריזו עצמאות
להגיד שהרשות הפלסטינית זו לא מדינה זה כמו להגיד שישראל זה לא מדינה, כי גם ישראל עברה הצבעה באו"ם והכריזה עצמאות
אנונימי
אין להם את הדברים הנחוצים לבניית מדינה..
לירות בחצים
^^ צריך רק 5 תנאים
שטח, אוכלוסיה, מוסדות שלטון, ריבונות והכרה בינלאומית
יש להם את כולם
יריחו, שכם, רמאללה זה חלק מהמדינה הפלסטינית הקיימת
האוכלוסיה שלהם זה התושבים הפלסטינים שגרים בערים האלו
מוסדות השלטון שלהם זה בתי המשפט הפלסטינים, הפרמלנט הפלסטיני
יש להם ריבונות מלאה על שטח a (יריחו, רמאללה, שכם)
ו138 מדינות מכירות בה כמדינה
אנונימי
לא יודעת אבל אני חייבת דחוף פרח אחדד
^^ יש להם רק שניים מתוך חמש :|
ולא אכפת לי מה תגיד כי אני לא שמה על שמאלנים מותק 3>
^ יש להם הכל
השטח זה יריחו, רמאללה וכדומה (אריאל זה ישראל, מזרח ירושלים זה ישראל)
האוכלוסיה זה מי שגר בערים האלו
מוסדות השלטון זה בית המשפט הפלסטיני, הפרלמנט הפלסטיני שקיים בחירות ב2006
הריבונות שלהם על שטח a היא ריבונות מלאה
ו138 מדינות מכירות בה כמדינה
אנונימי
^ אז אולי תעבור לשם ??
תבין שהאופציה השנייה יותר מסוכנת.
אם אין מדינה פלסטינית-למדינת ישראל אין יכולת להתקיים.
לפחות לא כמדינה יהודית ודמוקרטית.
^^^ שטח c ביהודה ושומרון (אריאל, אלון מורה) זה של ישראל
ושטח a ושטח b זה של המדינה הפלסטינית שקיימת כבר היום (שכם, יריחו)
אנונימי
^^ מה הקשר לעזאזל :|
^^ איזה קרצייה הבנו דיי
^ הבנתם? מה הבנתם? שלא רחוק מכם יש עוד מדינה שקוראים לה פלסטין? אתם מכירים בעובדה שזו מדינה עצמאית?
אנונימי
^^ הבנתי שאתה טמבל
אין מדינה ולא תיהיה מדינה פלסטינית נקודה.
האום לא אישר אותם.
^^כי ישראל והערבים לא מסכימים על הגבולות האלו.

^האמת שהאום אישר הקמת מדינה ערבית בארץ ישראל.
זו המשמעות של תוכנית החלוקה, שזה גם האישור להקמת מדינת ישראל.
^^^ יש גבולות מאוד ברורים
איפה שיש שלט שכתוב "שטח a הכניסה לישראלים אסורה", זה הכניסה לפלסטין
אנונימי
^^ באמת שואלת, למה אתה לא עובר לשם ???
אם אתה ככ בעד אני בטוחה שיקבלו אותך באהבה :)
^אפשר להיות בעד קיומה של מדינה גם בלי לרצות לגור בה...
^^ רק מי שיש לו אזרחות פלסטינית יכול לגור בפלסטין, לי יש אזרחות ישראלית ולכן אני לא יכול לגור בפלסטין
ותאמיני לי שאם הייתי מקבל אזרחות פלסטינית הייתי ישר עף מפה כדי לו להיות איתך באותה מדינה
אנונימי
^ קודם כל לא
דבר שני תמיד אפשר לנסות להשיג
אני בטוחה שישמחו מאוד מאוד לקבל אותך
דרך אגב לצה אתה כותב מאנונימי ? עד כדי כך מתבייש ?
אם זה כזה משנה, הנה זה המשתמש שלי, לא שיש לזה יותר מדי חשיבות
בכל מקרה, זאת מדינה עצמאית שכבר קיימת מספר שנים ו138 מדינות מכירות בה כמדינה, אז אין סיבה לפחד מהמדינה הזו כמו שאנחנו לא מפחדים מירדן או ממצרים
^ אתה בן 14 בבקשה תפסיק להיות מושפע
^את בת 15....
^^ אם את מעוניינת לדעת, אני לא עוקב אחרי איזה מישהו שאומר דברים כאלה ואחרים ולכן אני אומר שזו מדינה אמיתית
אני חקרתי את הנושא, הנושא הזה מאוד מעניין אותי וחשוב לי שאנשים ידעו שזו מדינה אמיתית
אני מייעץ לכם לא להמציא שטויות.
אין סיבה שהיא תוקם בזמן הקרוב אך אין לדעת. האם היא מדינה כעת? סוגייה בעייתית ותלויית מדינה ותרבות.
בנוגע לשאלה, ישראל חזקה יותר מפלסטין באופן מוחלט; טכנולוגית - עוקפת אותה בעשר שנים אם לא יותר, צבאית - כוח צבאי מסודר ויתרון חיילים, ויש עוד כל כך הרבה.
מדינה פלסטינית כנראה לא תאיים עלינו בחמישים השנים הבאות. אני ממליץ להביט על פחדים יותר ראלים בזירה, כמו אירן ופרויקט הגרעין.
לצערי הרב זה לא יקרה בקרוב בגלל אנשים כמוך שממשיכים לתמוך במשטר האפרטהייד הנורא
^^^^ אני לא מביעה דעה פוליטית. הוא כן. זה לא הגיל וחבל :|
גם אני מפחדת מיזה! פחד מוות!!!
נקווה שזה לכולם לא יקרה, ואנחנו האזרחים- הציונים צריכים לעשות הכל כדי ששום אנטישמי או אנטיציוני לא ישבו בכנסת! נכון זה רבע מהחברים הנוכחים כרגע בכנסת! אבל צריך להעיף אותם, אנשים צריכים להבין שיש אויבים למדינה הזאת יותר מלכל מדינה אחרת האויבים הם גם גוים אבל גם יהודים! ואסור לתת לאויבים האלה יד! למה היד הזאת תקום ותכפכף אותנו עם הצד המעליב והמשפיל ברגע שתקבל מספיק כוח! אסור להאכיל אותם! בשום מנדט- בשום קול!
חשוב לומר שפלסטין זה לא ארגון טרור וכל הפיגועים הם נעשו על ידי חמאס וחמאס הם ארגון טרור