8 תשובות
לא
אין אח גדול^
דידי לא יקרה כלום אחרת האח הזה יהרוג גם אותך וגם אותו והם לא יהיו חברים
אנונימי
קינאתי בחברות החתיכות שלהם
לא
כולם מכוערים אחד אחד
אין לי אח גדול
קרה וקורה
זה פשוט ההבנה שלא יקרה כלום, שיש הפרש גילאים, שזה לא בגבולות ולא הגיוני, ובתכלס שאני גם לא מכירה אותם ויותא חשוב לי האופי.
סה נחמד לפעמים אבל זה פשוט שאני רואה אותם יותר כנוף מאשר אופצייה
אנונימית