5 תשובות
עדיף שלא תספרי, יש מצב שזה לא יגמר טוב
אם הם היו בהפגנה אולי עדיף לא להגיד כלום
תנסי לדבר איתם על המלחמה ולראות מה הם באמת יודעים על זה ולחקור אותם כזה קצת
אבל בכל מקרה עדיף שלא תספרי
אנונימית
^ גם רעיון
אבל אם את רוצה לספר להם קודם תדברי איתם על המלחמה, שתראי אם הם ממש שונאים את ישראל או שהם סתם מושפעים שאפשר לשנות להם את הדעה
אנונימית
נראה לי שזה לא יגמר טוב
הם יתחילו לשנוא אותך ברגע שתגלי
למרות שזה יהיה מעניין לגלות אם ישנו את היחס או לא
אבל תשמרי על עצמך