7 תשובות
לדעתי לא
תשאלי אותם אם הם אנסים
אם כן תעופי משם
אם לא תשארי שם
אם כן תעופי משם
אם לא תשארי שם
חד משמעית לא
לדעתי זה קצת מוגזם הגילאים
שואל השאלה:
בעיה כי אין לי מקום אחר זה הדירה הכי טובה שמצאתי והם גם רוב היום לא בבית
בעיה כי אין לי מקום אחר זה הדירה הכי טובה שמצאתי והם גם רוב היום לא בבית
אנונימית
ממש מפחיד !!
אל תסכני את עצמך
באותו הנושא: