7 תשובות
לדעתי לא
תשאלי אותם אם הם אנסים
אם כן תעופי משם
אם לא תשארי שם
חד משמעית לא
לדעתי זה קצת מוגזם הגילאים
שואל השאלה:
בעיה כי אין לי מקום אחר זה הדירה הכי טובה שמצאתי והם גם רוב היום לא בבית
אנונימית
ממש מפחיד !!
אל תסכני את עצמך