8 תשובות
אל תעשי את זה אבל פשוט תתבעי אותם
זו גניבה..
תדברי עם מי שאחראי שיביא לך תכסף
תדברי עם מי שאחראי שיביא לך תכסף
לתבוע.
כן
כן זו גניבה.
דברי איתם ודרשי שיחיזרו לך את הכסף
דברי איתם ודרשי שיחיזרו לך את הכסף
אני חושבת שכן
לא יודע מה איתך אני עשיתי את זה פעם.
בתכלס זה טעות כי זה לא חוקי , יכלו לתבוע לי תתחת.
אבל לא גילו אותי למזלי / לא אמרו שגילו.
התלוננתי איסה 5 פעמים לא נתנו לי אז לקחתי.
אחרי זה אמרתי לדוד שלי והוא אמר לי ככה:
"פעם הבאה אתה אומר להם שאם הם לא נותנים לך בחודש הבא העברה בנקאית ב10 לחודש אתה פשוט תתבע אותם ושדוד שלך עורך דין זה הכל".
בתכלס זה טעות כי זה לא חוקי , יכלו לתבוע לי תתחת.
אבל לא גילו אותי למזלי / לא אמרו שגילו.
התלוננתי איסה 5 פעמים לא נתנו לי אז לקחתי.
אחרי זה אמרתי לדוד שלי והוא אמר לי ככה:
"פעם הבאה אתה אומר להם שאם הם לא נותנים לך בחודש הבא העברה בנקאית ב10 לחודש אתה פשוט תתבע אותם ושדוד שלך עורך דין זה הכל".
אפשר לכתוב לבד מכתב התראה לפני תביעה
באותו הנושא: