תשובה אחת
תמיד צריך להודיע שאתה מתפטר מראש יש איזה שהוא חוק אני לא בטוח לגביו אל תתפוס אותי במילה אתה חייב להודיע שבועיים לפניי התפטרות. זה החוק(אני לא בטוח) אתה לא יכל להגיד שמחר אתה מתפטר
באותו הנושא: