5 תשובות
שואל השאלה:
תודה^^
תודה^^
אנונימית
היי אשמח לכל מי שעבד לי שם שיכתוב לי בפרטי
שואל השאלה:
אני בוכהה
אני בוכהה
אנונימית
חרא הם נעלו אותי במרתף כי שמתי יותר מדי תמר בשייק של מישהו
אנונימית
לא עובדת שם, אך מבחוץ זה נראה שזה מלא עומס וקשה רצח, אבל אם את מתחברת לזה תעבדי בזה, מקסימום רק תנסי
באותו הנושא: