16 תשובות
כן מה שבא לך
זה סבבה אתה לא חייב
אבל אם יש לך קשר קרוב עם מישהו תגיד להם
אבל אם יש לך קשר קרוב עם מישהו תגיד להם
מניחה שכן
בסופו של דבר תצטרכי לאמר אבל כע זה לא רע בהתחלה לא להגיד
שואל השאלה:
תגידו אתה בבקשה
תגידו אתה בבקשה
שואל השאלה:
הכוונה בלשון זכר
הכוונה בלשון זכר
אהה סליחה
^^שיט סליחה לא התכוונתי עכשיו ערכתי את התשובה שלי..
התבלבלתי כי אני רגילה לענות לתשובות בלשון נקבה מצטערת ממש
התבלבלתי כי אני רגילה לענות לתשובות בלשון נקבה מצטערת ממש
שואל השאלה:
הכל טוב מאמי
הכל טוב מאמי
שואל השאלה:
לא צוחקים עליי כן?
לא צוחקים עליי כן?
לאלא
מעריכים ומכבדים אותך לגמרי
מעריכים ומכבדים אותך לגמרי
אבל סתם שאלה אתה לא חייב לענות אם זה לא במקום
אם אתה מזדהה כבן אז למה שמת בת בתמונת פרופיל? (לא הייט)
אם אתה מזדהה כבן אז למה שמת בת בתמונת פרופיל? (לא הייט)
שואל השאלה:
אני אוהב בנות זה למה!
אני אוהב בנות זה למה!
^^ אהה הבנתיי
^מאוד בוגר
^מאוד בוגר
יש לך שלונג?
באותו הנושא: