12 תשובות
כן ולא
חכמה במובנים מסויימים, פחות בקטע מדעי או מתמטי
לא יש לי יותר מידי סיבות
לא
אני חושבת שיש לי ידע כללי די רחב, אבל בעיניי חוכמה נמדדת הרבה מעבר לציונים.
כן, אין יותר מדי סיבה סתם אמרו לי פה ושם
לא וכי יש לי הוכחות רבות לכך
כן, פסיכומטרי 725, ממוצע בגרויות 116, כרגע לומדת הנדסת חשמל ומצליחה לא רע
אנונימית
כן
אמרו לי מאז שאני זוכרת את עצמי שאני חכמה אבל אני לא משתמשת בחכמה שלי -_-
לדעתי אני חכמה, בלימודים אני יכולה להיות גאון רק במה שמעניין אותי, כל השאר אני מקבלת 30,40..
כן
יש לי מספיק הוכחות לזה וכולם מסכימים עם זה ועברתי מספיק סינונים וכו'
וואו זה יצא שוויצרי ברמות
כן אני יודע מה לעשות בהרבה סיטואציות, יש לי ידע רחב, הדעות שלי מבוססות על עובדות ומחקרים יש לי אינטלגנציה רגשית ואני כל הזמן לומד ולומד בחיים ולא מתקבע. מי שמכיר אותי גם יסכימו איתי לטוב ולרע מה שנקרא..