4 תשובות
תתחיל ברחוב
קשה לעשות מה כסף גם בגיל מבוגר אז בגיל 13 בכלל קשה יותר..
תנסה ל תצטרף ללהקה או משהו כי לבד לבד זה יותר מסובך וגם זה נותן לך נסיון, יש להקות נוער כאלה במרכזים וכל מיני דברים תחפש בעיר שלך
ואם בא לך ממש להוציא שירים זה כבר יותר מסובך
תנסה ל תצטרף ללהקה או משהו כי לבד לבד זה יותר מסובך וגם זה נותן לך נסיון, יש להקות נוער כאלה במרכזים וכל מיני דברים תחפש בעיר שלך
ואם בא לך ממש להוציא שירים זה כבר יותר מסובך
ברחוב
תעשה ברחוב
באותו הנושא: