11 תשובות
לא מה זה מוזר
זה בסדר אבל אין טעם.
זה סתם לבזבז אותו וזה לא באמת יעיל.

שימי דאודורנט בבית השחי ואז שימי בושם, עדיף.
שואל השאלה:
למה לא ?????
אנונימית
אמ ..תקשיבי זה מיועד לבת שחי
שואל השאלה:
אף אחד לא יגלה שזה דאודורנט יש לזה ריח ממש מממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אני שמה
אנונימית