11 תשובות
לא מה זה מוזר
זה בסדר אבל אין טעם.
זה סתם לבזבז אותו וזה לא באמת יעיל.
שימי דאודורנט בבית השחי ואז שימי בושם, עדיף.
זה סתם לבזבז אותו וזה לא באמת יעיל.
שימי דאודורנט בבית השחי ואז שימי בושם, עדיף.
כן
שואל השאלה:
למה לא ?????
למה לא ?????
אנונימית
אמ ..תקשיבי זה מיועד לבת שחי
שואל השאלה:
אף אחד לא יגלה שזה דאודורנט יש לזה ריח ממש מממש טוב
אף אחד לא יגלה שזה דאודורנט יש לזה ריח ממש מממש טוב
אנונימית
כי זה מוזר
תעשי מה באלך
שואל השאלה:
אני שמה
אני שמה
אנונימית
לא מה
באותו הנושא: