7 תשובות
כן
שואל השאלה:
פשוט שאין לי קרם גוף והרגל שלי יבשה ממש
פשוט שאין לי קרם גוף והרגל שלי יבשה ממש
אנונימית
עדיף שלא, קרם גוף מיוחד לגוף
אם אין ברירה אז שימי
אבל לדעתי עדיף אחד שמותאם לגוף
אבל לדעתי עדיף אחד שמותאם לגוף
אוי התבלבלתי, כן אפשר לשים קרם פנים על הגוף אבל כאילו עדיף שזה יהיה קרם גוף
שואל השאלה:
אוקי תודהה
אוקי תודהה
אנונימית
העור שיש לך בפנים זה האותו העור שיש לך על הרגל. זה בסדר גמור.
באותו הנושא: