23 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת
לא יודעת
אנונימית
זה לא בגלל שאת לא טובה או מתאימה זה בגלל שבתקופה הזאת בדרכ יש מספיק עובדים. תמשיכי לנסות מאמינה בך שתמצאי! :)
דעתי הכנה היא שאם לא התקבלת למקדונלדס ואת מעל 15 וואלה כבר אין שום עבודה שתצליחי להתקבל אליה עד גיל 17 כאילו איך לא קיבלו אותך למקדונלדס מה את נכת ידיים שאת לא יכולה ללחוץ על הקופה אפילו את דוד שלי מצד אבא האוטיסט קיבלו למקדונלדס ברמה כזאתי והוא מרייר על ההמבורגרים שם אז באמת חכי קצת לגיל 17 ואז לכי על זה ואולי אפילו יתנו לך לגעת בהמבורגרים אם תהיי עובדת טובה אם גם אז לא יצליח לך באמת תפרשי לליצנות יש לי ידידה שהיא כבר מקצועית תיתן לך טיפים
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה על העצה אאמץ
תודה על העצה אאמץ
אנונימית
מכל הלב
שואל השאלה:
אוהבת
אוהבת
אנונימית
בת כמה?
שואל השאלה:
16 וחצי 17 עוד מעט
16 וחצי 17 עוד מעט
אנונימית
תלכי למלצרות יש בזה אחלה טיפים
אולי שם
תמצאי מקום
ושתגיעי לגיל 17/18 תנסי ללכת למוקדי מכירות או מכירות בכללי זה גם אחלה אופציה
אולי שם
תמצאי מקום
ושתגיעי לגיל 17/18 תנסי ללכת למוקדי מכירות או מכירות בכללי זה גם אחלה אופציה
אני גם בסיפור כמוך שנה שלמה כבר עברה ואני עדיין לא מוצאת עבודה ואין מקום שלא ניסיתי
אם את צפונית ומעל 16 אני יכול להמליץ לך על עבודה כי מחפשים בסניף שלי עובדים
אנונימי
שואל השאלה:
כן תודה ניסיתי גם לשאול במלצרות גם או שלא מקבלים או שלא מחפשים פשוט
אוף
כן תודה ניסיתי גם לשאול במלצרות גם או שלא מקבלים או שלא מחפשים פשוט
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עבודה^^
איזה עבודה^^
אנונימית
אני גם שנתיים כמעט הייתי בחיפושים אחרי עבודות לא קיבלו אותי כלום לשום דבר זה סיוט
שתי חופשים גדולים שלא עבדתי בהם בגלל אנשים שלא מקבלים זה מבאס אין מה לעשות אבל צריך להמשיך לחפש עד שיפול משהו
שתי חופשים גדולים שלא עבדתי בהם בגלל אנשים שלא מקבלים זה מבאס אין מה לעשות אבל צריך להמשיך לחפש עד שיפול משהו
שואל השאלה:
כן אין ברירה אני אמשיך לחפש
כן אין ברירה אני אמשיך לחפש
אנונימית
זה באזור הקריות פשוט נותנים אצלנו מינימום אז זה לא כל כך שווה אבל אני יכול להביא לך פרטים אם את רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם מהקריות אבל איזה עבודה
אני גם מהקריות אבל איזה עבודה
אנונימית
רגע אני יביא לך קישור חכי כי זה קצת מסובך
אנונימי
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
אנונימית
https://www.kirkas.co.il/%d7%94%d7%a6%d7%a2%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%a7%d7%a8%d7%a7%d7%a1/
אנונימי
שואל השאלה:
כן תודה פחות מעוניינת לעבוד בקרקס
כן תודה פחות מעוניינת לעבוד בקרקס
אנונימית
מאיזה קריה?
בת כמה את
באותו הנושא: