3 תשובות
פשוט להפסיק לענות להם (אם זה בווטצאפ)
ככה פשוט. תסנני ושיחנקו. אני כבר מזמן הייתי מפסיקה במקומך (טוב בואו נתחיל מזה שלא הייתי עוזרת מההתחלה) אבל פשוט ברגע שתהיי בקו הזה של 'הם סתם נצלנים ואפילו לא רוצים לדבר איתי על שום דבר מעבר ללימודים בשביל התחת שלהם אז זה יעבור לך ולא תרגישי רע להתעלם מהם ולהפסיק לעזור
שואל השאלה:
אבל גם הרוב שואלים פנים מול פנים ואני לא יכולה פשוט להגיד לא זה לא יפה
אנונימית
תגידי שאת לא יודעת או לא למדת או לא רשמת