3 תשובות
שימי משחה
אני עשיתי לפני חודש בערך עגיל שני הביאו לי משחה מיוחדת שמתי מידי פעם ואז לא נגעתי בזה נתתי לזה זמן להחלים וזהו כבר לא כואב לי
לחטא כל הזמן אבל באמת כל הזמן ולישון על הצד השני
רק לחטא.
לא למרוח משחה ולא שום דבר שלא לצורך אם אין זיהום...
עגילים בתנוך אחרי יום יומיים מפסיקים לכאוב, אל תדאגי.