התחברות
הרשמה
הייתם נגעלים/ חושבים שמישהי *רזה* אבל עם מלא מלא מלא כאילו באמת הרבה סימני מתיחה (מתהליכי הרזיה והשמנה) מכוערת?
כאילו מלא בחזה/ תחת/ ירכיים/ מותניים ורגליים אבל רק בלמעלה של הרגל
8 ביוני 2023, 01:32
סימני הרזיה
סימני מתיחה
עור
מתיחה
בריאות העור
6 תשובות
לא
ו
וודו
לא
b
bip
לא
כ
כןכןכןכןכןכןכןכןכןכן
לא
c
calba
אין ממה להיגעל לכולם יש סימני מתיחה
C
Cat_woman
לא
(
(~X v X )~
באותו הנושא:
שאלה לבנים , אתם חושבים שסימני מתיחה אצל בנות זה דבר מכוער? אם לחברה שלכם היה סימני מתיחה הייתם נגעלים ממנה או משהו?
אם הייתם מביאים לבית ספר תכריך האהוב עליכם, וכולם היו נגעלים ממנו, הייתם מפסיקים להביא?
הייתם נגעלים ממישהו שלא שומר כיפור?
בנים אם הייתם נפגשים עם מישהי מהאינסטה ומגלים שיש לה הרבה חצקונים וצלקות, הייתם נגעלים ?
בנים אם חברה שלכם הייתה מחטטת באף ובטעות הייתה נופלת לה נזלת משם הייתם נגעלים ונפרדים?
הייתם נגעלים לקבל אוכל במסעדה/בית קפה מבחורה נמוכה, שמנה, יפה ומטופחת?
גברים,אם חברה שלכם הייתה אומרת לכם שהיא במחזור הייתם נגעלים?
הייתם יוצאים לדייט שני עם מישהו שאתם נגעלים מאיך שהוא נראה ולא ממש נמשכים אליו?
אם בחורה שאתם מכירים טוב הייתה מספרת לכם שהיא הולכת לסחור הייתם נגעלים ממנה?,מה הייתם חושבים עליה (שאלה לגברים?)
בנים אם חבר שלכם היה לבן ממש הייתם נגעלים ממנו?
הייתם נגעלים לדבר בטלפון שמישהו שיש לו מלא שיערות על האוזניים דיבר בו?