16 תשובות
הלו גבר
בלי
בלי
לא משנה ככ
בלי (חבר שלי) תודה לאל
בלי
בלי זה מסריח
עם (אני גבר)
בעיקרון זה טיפה מגעיל אבל אם זה יהיה גבר עם אופי טוב אז זה הדבר האחרון שיפריע לי
אנונימית
איכ מה זה בלי
יש כזה גבר בכלל?
היי תעשה מה שאתה אוהב ורוצה
בכל מקרה תמיד בכל דבר יהיו דעות מנוגדות.
אז תעשה רק מה שאתה רוצה
בכל מקרה תמיד בכל דבר יהיו דעות מנוגדות.
אז תעשה רק מה שאתה רוצה
אמאלה מה יש לכן בנות ברור שעם, זה הכי גברי שיש
עם
עם
בלי מרגיש כמו ילד בן 7 עם שרירים
בלי מרגיש כמו ילד בן 7 עם שרירים
באותו הנושא: