19 תשובות
יש כאלה שנגעלים אבל למי אכפת אם זה נוח לך זה מה שחשוב
אין בעיה
יש כאלה שלא אוהבים שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה
נשים צגיכות להוריד שיער בבית שחי
שכל אחת תעשה מה שטוב לה
מה היא טרזן
את אמרת. בנות.
אין מה להסביר כי זה ברור מאליו, הדור הזה נדפק והגברים נשים והנשים קופים והקופים כלבים. תמשיכו למכור לעצמם שזה עולם מתוקן. גברים עם שמלה ובנות עם זקן
אין מה להסביר כי זה ברור מאליו, הדור הזה נדפק והגברים נשים והנשים קופים והקופים כלבים. תמשיכו למכור לעצמם שזה עולם מתוקן. גברים עם שמלה ובנות עם זקן
^אני לא נושמת
אני חושבת ששיערות בבית שחי מגעילות גם אצל נשים וגם אצל גברים בכללי אני לא רואה בזה בעיה אבל זה לא נראה טוב באף מין
וואלה מסריח
snailyair2 אני לא נושמת
אין לי בעיה עם זה כל עוד זה על נשים אחרות ולא אכפת לי מה הן עושות זה החיים שלהן.
אבל על עצמי אני לא אוהבת כי זה מרגיש לי לא אסתטי
אבל על עצמי אני לא אוהבת כי זה מרגיש לי לא אסתטי
אנונימית
אין שום בעיה! שום!
יש לזה ריח של שום
אנונימית
אין בעיה שכל אחת תעשה מה שבאלה
זה מגעיל בטירוף.
וזה גם לא נוח
אבל שכל אחת תעשה משבאלה
לדעתי זה פשוט לא אסתטי