7 תשובות
איכס
אישה ג'אמפסקייר
אישה ג'אמפסקייר
אמאלה אני ליטרלי מתעבת אותה
אם היו נותנים לי להטביע בשלולית אדם אחד מהפאקינג יקום הזה הייתי בוחרת אותה
אין מילים
גם לא יודעת למה זה ככה
אם היו נותנים לי להטביע בשלולית אדם אחד מהפאקינג יקום הזה הייתי בוחרת אותה
אין מילים
גם לא יודעת למה זה ככה
אני הייטרית שלה
לא יודעת גם עכשיו וגם פעם לא כ"כ אהבתי אותה חח, אבל כאילו זה קצת מצחיק אותי כשמדברים עליה, נגיד שאמרו שבשיר החדש שלה (שהוא דרך אגב לא כ"כ שלה) אז אומרים שהיא לא זאת ששרה כי היא לא יכולה להגיע לתווים כאלו גבוהים או משהו חח
לא יודעת שומעים ממנה כזה פעם בשנה שנתיים וזה פשוט מצחיק אותי
לא יודעת שומעים ממנה כזה פעם בשנה שנתיים וזה פשוט מצחיק אותי
עוברת את גיל ההתבגרות מחדש או חלק מכת השטן
היא מפחידה אותי
מפחידה
באותו הנושא: