9 תשובות
היא ילדותית מדי לדעתי ואני לא אוהבת את השירים ואת הסגנון שירה שלה אבל שיהיה לה בכיף ושתעשה מה שטוב לה
היא חמודה רצח אבל לא מתה על השירים שלה
אני אוהבת את הקול שלה אבל לא יצא לי ממש להקשיב לשירים שלה
גדלתי עליה. היום זה חתיכת קרינג
היא אחלה פרפורמרית ורקדנית , זמרת היא לא
מזעזע אבל כל הילדות שלי בנויה עליה היא קצת קריפית
השיער שלה כל כך מתוח אין לי מושג איך הוא לא מתנתק לה מהראש
אנונימי
היא קרינג' אבל היא שרה די טוב ואף פעם לא הבנתי איך השיער שלה כל כך מתוח וחלק