6 תשובות
חצי חצי.למה שגבר ישלם עליי? אני גם אכלתי.
כששניהם בני אדם אפשר כל דבר, פשוט לא צריך להפוך את זה (את התשלום) למשהו רציני.
מאמינה שכשגבר משלם זה מגניב, זה כאילו קצת לקיחת אחריות.
מאמינה שכשגבר משלם זה מגניב, זה כאילו קצת לקיחת אחריות.
דעתי האישית? דעתי היא שזה גברי לשלם על האישה בדייט ראשון. כל בת שאני מכירה חושבת ככה. וחלק מהבנים גם. זה לא דילברייקר אבל זה מעלה. אבל אם האישה מתעקשת לשלם גם, אז כמובן לתת לה.
חצי חצי
חצי חצי
שהם ישלמו על עצמם, לא חצי חצי כי אם הוא אוכל יותר לא בא לי סתם לשלם יותר וגם להפך
באותו הנושא: